seo Welcome to your seo 01. URL kanibalizacija je: Pravilno raspoređivanje ciljanih ključnih riječi po ciljanim dokumentima Ciljana podjela riječi na MKL, CKL i BKL grupe Situacija kada dva ili više dokumenata ciljaju istu ključnu riječ Unutarnje link prilike tražimo preko: Google upotrebom site:domena.com „ključna riječ“ Alatom aHrefs kroz Site Audit internal link opportunities Unutarnji linkovi nisu važni za SEO Riječi tražimo kroz GSC, provjeravamo kroz aHrefs a prioritetne ciljane stranice kroz Google Za postizanje SEO ciljeva potrebno je prvo napraviti: Black hat optimizaciju White hat optimizaciju Odrediti strategiju Definirati taktike Najvažniji SEO faktori su Brzina učitavanja, CTR i LPO LPO, MKL i TTP Reputacija i autoritet DR, UR i starost domene Pravilo „3 od 3“ nalaže da: Upisujemo ključnu riječ unutar title-a, description-a i URL-a Prilikom analize konkurencije moramo analizirati bar tri konkurenta Trebamo imati tri puta više linkova od konkurenta Kada biramo ključne riječi koje želimo zauzeti najviše gledamo: Konkurenciju i broj mjesečnih pretraga Broj godišnjih pretraga Konkurenciju i naše poslovne ciljeve Riječi „dugog repa“ su bazično Teške za zauzimanje Lakše za zauzimanje Nisu važne za SEO Fokus SEO optimizacije treba biti na BKL riječima CKL riječima MKL riječima Najvažniji SEO analitički alat je Google Analytics Google Ads Google Search Console Preusmjeravanje (redirekcija) 302 Prenosi link juice Ne prenosi link juice Prenosi dio link juice-a Najvažniji aspekt SEO-a je: Ključna riječ u nazivu domene Broj linkova koji vode na našu stranicu Kvaliteta linkova koji vode na našu stranicu Najzanemareniji aspekt SEO-a su Slike .pdf dokumenti Unutarnji linkovi Parazitski SEO je Odličan Nebitan Zastario F.A.Q. rubrika je za glasovne pretrage Važna Više nije važna Nikad nije bila važna Ne postoje glasovne pretrage Za GMB najvažnije su riječi Koje napišemo u opisu profila Koje koristimo kao linkove prema GMB profilima Riječi koje upisuju korisnici u komentarima AI je za SEO Zabranjen Dopušten Još se čeka odluka Digitalni PR Pomaže SEO naporima Ne smije se koristiti u SEO svrhe Ne postoji, sve je to PR Službeni stav Google prema digitalnom PR-u je Pozitivan Izuzetno pozitivan Negativan Ključne riječi se Upisuju u meta polje keywords Ne upisuju u meta polje keywords Content gap analiza je Prošlost SEO-a Usporedba našeg teksta s tekstom konkurenata Time's up