seo Welcome to your seo 01. URL kanibalizacija je: Pravilno raspoređivanje ciljanih ključnih riječi po ciljanim dokumentima Ciljana podjela riječi na MKL, CKL i BKL grupe Situacija kada dva ili više dokumenata ciljaju istu ključnu riječ None Unutarnje link prilike tražimo preko: Google upotrebom site:domena.com „ključna riječ“ Alatom aHrefs kroz Site Audit internal link opportunities Unutarnji linkovi nisu važni za SEO Riječi tražimo kroz GSC, provjeravamo kroz aHrefs a prioritetne ciljane stranice kroz Google None Za postizanje SEO ciljeva potrebno je prvo napraviti: Black hat optimizaciju White hat optimizaciju Odrediti strategiju Definirati taktike None Najvažniji SEO faktori su Brzina učitavanja, CTR i LPO LPO, MKL i TTP Reputacija i autoritet DR, UR i starost domene None Pravilo „3 od 3“ nalaže da: Upisujemo ključnu riječ unutar title-a, description-a i URL-a Prilikom analize konkurencije moramo analizirati bar tri konkurenta Trebamo imati tri puta više linkova od konkurenta None Kada biramo ključne riječi koje želimo zauzeti najviše gledamo: Konkurenciju i broj mjesečnih pretraga Broj godišnjih pretraga Konkurenciju i naše poslovne ciljeve None Riječi „dugog repa“ su bazično Teške za zauzimanje Lakše za zauzimanje Nisu važne za SEO None Fokus SEO optimizacije treba biti na BKL riječima CKL riječima MKL riječima None Najvažniji SEO analitički alat je Google Analytics Google Ads Google Search Console None Preusmjeravanje (redirekcija) 302 Prenosi link juice Ne prenosi link juice Prenosi dio link juice-a None Najvažniji aspekt SEO-a je: Ključna riječ u nazivu domene Broj linkova koji vode na našu stranicu Kvaliteta linkova koji vode na našu stranicu None Najzanemareniji aspekt SEO-a su Slike .pdf dokumenti Unutarnji linkovi None Parazitski SEO je Odličan Nebitan Zastario None F.A.Q. rubrika je za glasovne pretrage Važna Više nije važna Nikad nije bila važna Ne postoje glasovne pretrage None Za GMB najvažnije su riječi Koje napišemo u opisu profila Koje koristimo kao linkove prema GMB profilima Riječi koje upisuju korisnici u komentarima None AI je za SEO Zabranjen Dopušten Još se čeka odluka None Digitalni PR Pomaže SEO naporima Ne smije se koristiti u SEO svrhe Ne postoji, sve je to PR None Službeni stav Google prema digitalnom PR-u je Pozitivan Izuzetno pozitivan Negativan None Ključne riječi se Upisuju u meta polje keywords Ne upisuju u meta polje keywords None Content gap analiza je Prošlost SEO-a Usporedba našeg teksta s tekstom konkurenata None Time's up